Badania rynku pracy

W ofercie prezentowanej przez naszą firmę znajdują się m.in. badania rynku pracy W ramach tych badań realizujemy usługi w obszarach: przedsiębiorczości edukacji kształcenia zawodowego bezrobocia Wyznaczenie precyzyjnych założeń jest podstawowym elementem realizacji badania rynku pracy. Takie działanie pozwala na ustalenie kryteriów realizacji projektu, takich jak obszarów objętych badaniem i ich zakres tematyczny. W ramach badań rynku pracy w obszarze bezrobocia najczęściej poruszana jest tematyka: podziału osób bezrobotnych ze względu płeć, wiek, wykształcenie czy status społeczny. Profil posiadanych kwalifikacji lub chęć ich zdobycia. Dotychczasowa historia zawodowa…

Badania ankietowe pacjentów

Jeśli chodzi o przeprowadzanie badań satysfakcji klientów, może przeprowadzić je każda firma, nawet szpital, z tym że klientami w tym wypadku będą pacjenci. Aby szpital mógł odnieść sukces w branży medycznej i przy tym pozyskać nowych pacjentów i kontrahentów, ważne jest badanie opinii pacjentów szpitala. Zaleca się przeprowadzenie tych badań profesjonalnym firmom zewnętrznym, by otrzymane wyniki, jak i cały proces badawczy, był realizowany w rzetelny i obiektywny sposób.  Dzięki przeprowadzeniu badania satysfakcji pacjentów, szpital otrzymuje dane, które mogą posłużyć do zmiany standardów, działań, lecz także…

Lekarze, farmaceuci, pacjenci…

Produkty farmaceutyczne dzielą się najogólniej na dwie grupy – leki, których zakup możliwy jest jedynie z przepisu lekarza, oraz ogólnodostępne środki farmakologiczne. O ile w przypadku tych drugich największy wpływ na dokonanie transakcji mają farmaceuta i sam klient, o tyle w pierwszym wypadku decyzję w zasadzie podejmuje lekarz – zatem różni się także potencjalny target strategii marketingowej produktu. Dzięki wiedzy dotyczącej rynku oraz  potrzeb i przekonań właściwych grupom targetowym doświadczeni gracze rynkowi utrwalają wciąż swoją przewagę. Pozwala im na to nie tylko doświadczenie, ale i…

FMCG

Jako, że generowanie zysków poprzez zaspokajanie potrzeb konsumentów stanowi najkrótszą funkcjonalną definicję marketingu, nie trudno dowieść, że marketing w branży dóbr szybkozbywalnych to istna jazda na rollercoasterze. Kiedy w grę wchodzi szczoteczka do zębów lub płatki kosmetyczne – my, konsumenci, jesteśmy niewierni. Ze sklepowej półki często bierzemy to, co akurat ma ładny kolor lub ciekawy kształt albo wręcz pasuje nam do wystroju łazienki. Chętnie kierujemy się także ceną, choć ta w przypadku dóbr szybkorotacyjnych zwykle nie różni się znacząco. Adidasy, jeansy, gerberki… Zdarzają się jednak…

Przystępność badań – omnibus

Badania rynku stanowią ważną część procesu decyzyjnego w największych przedsiębiorstwach. Nie tylko dlatego, że je na to stać – lecz dlatego, że nie stać ich, żeby nie korzystać z mądrości badań, którym często zawdzięczają swą czołową pozycję. Podstawą oferty skierowanej do konsumentów najlepiej uczynić właśnie oczekiwania tej grupy. Nowoczesne metody socjologiczne pozwalają na zapoznanie się z opiniami klientów znacznie szybciej i taniej, niż do tej pory było to możliwe. W wydanym ponad 10 lat temu podręczniku badań rynku przeczytać można, że pojedynczy projekt kosztuje tyle…