Na rynku pojawiło się nowe oprogramowanie do badań CAWI. Poznaj funkcje aplikacji do ankiet SurvGo

Od kilku miesięcy przedsiębiorcy mogą korzystać z nowoczesnego programu do ankiet SurvGo. Jest to aplikacja pozwalająca w błyskawicznym czasie dokonywać pomiarów satysfakcji swoich klientów. Programowanie ankiet oraz raportowanie wyników jest naprawdę proste i intuicyjne. Sami klienci mogą natomiast brać udział w badaniach z poziomu urządzeń mobilnych. Mają zapewnioną 100% anonimowość.

Jakie funkcjonalności cechują system SurvGo?

Przede wszystkim ankietę zdoła zaprojektować osoba nie mająca dotychczas nawet jakiejkolwiek styczności z badaniami rynku. Wszystko dzięki temu, że ma możliwość skorzystania z gotowych wzorów, które w łatwy sposób dostosuje do własnych preferencji. Dodatkowo na każdym etapie badania można śledzić jego postęp, a także dokonywać modyfikacji w treści ankiety (zarówno odnośnie pytań, jak i odpowiedzi). Co istotne, badani będą mieli poczucie anonimowości, ponieważ dostęp do ankiety online wymaga podania unikanego kodu jednorazowego użycia. Jednocześnie istnieje także możliwość wyboru opcji logowania za pomocą loginu oraz hasła przypisanego do konkretnego użytkownika.

W jakim celu warto prowadzić badania?

Dzięki automatycznie generowanym raportom z badania zdołasz zweryfikować, które spośród obszarów oceny wymagają w największym stopniu zmian. Sprawdzisz jak wpływają one na skłonność do zakupów. Jeżeli zdecydujesz się wprowadzić proponowane zmiany, wtedy zwiększysz swoje szanse na to, że klienci odwzajemnią Ci się lojalnością i będą chcieli polecać usługi Twojej firmy bliskim osobom. Przełoży się to na poprawę wizerunku, a w konsekwencji poprawę wyników sprzedażowych.

Nie tylko ankiety online

Aplikacja do ankiet SurvGo pozwala nie tylko na ankietyzację internetową. Za jej pomocą bez trudu mogą zostać również zrealizowane badania terenowe CAPI – prowadzone przy użyciu smartfonów. Ankieterzy mogą na przykład proponować klientom uczestnictwo w badaniach bezpośrednio po zakończonych zakupach. Ankieta jest wtedy przygotowana w ten sposób, aby jej wypełnienie zajęło klientowi jak najmniej czasu. Świetnie sprawdza się w tym przypadku graficzny schemat wystawiania ocen – np. poprzez wskazanie odpowiedniej mimiki twarzy (smutna, wesoła, rozczarowana, zła etc.).

Podsumowanie

Ankiety online to zatem świetny sposób na to, aby monitorować opinie klientów odnośnie poziomu ich satysfakcji. Nie czekaj biernie, aż odejdą oni do konkurencji. Wyjść im naprzeciw, nawiąż dialog i zapewnij poczucie, że ich opinia jest dla Ciebie cenna. Korzyści biznesowe jakie osiągniesz przekroczą Twoje najśmielsze oczekiwania.